Popular Posts

Percutian Bermula....

Hari yg ditunggu-tunggu dah tiba....Pada 7hb April,kami bertiga berangkat ke Bandung dgn menaiki pesawat Air Asia.....So dr Kelana Jaya,kami bertiga naik train sampai ke Kl Sentral....Dr Kl Sentral,kami naik bas trus ke LCCT....Pengalaman yg sgt2 best...Mana x nya,pepagi buta dah bgn,pastu naik public transport kannnn....
Mmg pengalaman yg sgt2 best okeh dan tak bole dilupakan pengalaman itew....Sampai saja di LCCT,kami terus check-in....Kami bertiga cuma bawak 2 beg saja,sbb dah tahu dah nanti bila sampai sana,comfirm akn beli beg baru punya....

Ramai jugaklah yg nak ke Bandung sebenarnya......Padahal hari kami pergi tue bknnya cuti hujung minggu @ musim cuti sekolah....Maybe ada apa2 function kowt kat sana.....X kisahlah,asalkan kami bertiga lps utk ke sana....Itu yg penting....
Selesai bab check-in,kami terus ke balai berlepas....Dlm tgh2 dok jln tue,aku ternampak kedai "Free Duty",terus terbayang perfurm2 kat situ....Apa lagi "HANTU" perfurm dah sampai....Pilih punya pilih,bau punya bau,sudahnya aku beli yg ini:

|

|

|

|

|

V

Aku beli "Pretty Hot" dari Elizabeth Arden.....Aku sebenarnya cari Red Velvet,tapi dah abis stok....Aku nie jenis suka bauan yg strong & daring....Aku x suka bau yg soft2...X tau pasai pa...
HaHaHaHa....



Botolnya warna merah....
I likesssss.....


Muka gembira bila dapat rembat sebotol perfurm...
HaHaHa...


Aku bersama mama tersayang...Masa nie sdg menunggu utk berlepas....Kami dua beranak berwarna pink ok....
Hari "PINK" kami...

Tentu korang nak tahu siapalah sorang lagi yg ikut kami ke Bandung kan....Nantikan entri yg seterusnya....
Jeng jeng jeng...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive