Popular Posts

Masa utk shopping....


Bila perut dah kenyang,barulah happy utk bershopping....Kami dibawa oleh Pak Supir ke gedung2 FO yg terletak di Jalan Dago......Punya byk okeh FO2 yg ada disitu....
Mula2 kami ke Central FO (gambar lupa nak diambil sbb excited nak bershoppingkan)....Ada beberapa helai baju jugaklah yg aku rembat....
Kemudian kami ke sini:

|

|

|

|

V


Gossip FO
Kat sini pun aku ada rembat beberapa helai baju & seluar

Selesai ke situ,kami ke FO seterusnya,masa nie aku dah x larat sgt2 dah,maklumlah lutut aku nie x brapa kuat sgt kan....Tapi diriku gagahkan jua.....(x nak lpskan peluang katanyer)
HiHiHi


Episode FO

Dlm nie kami x beli apa2 sbb x der apa yg berkenan dihati....
HiHiHi

FO terakhir yg kami pergi,iaitu:

|

|

|

|

V


Blossom FO

Dlm nie,aku cuma beli sehelai baju jer kowt
(kena simpan duit,sbb baru hari pertama dong)
Wakakakakakakkaka


Tgklah diorg nie dlm kereta pun bole menjual kan demi mencari sesuap nasi....Bila tgk kehidupan mereka tue,aku jadi sedey sgt2....


Ini tempat jualan t-shirt yg ada cop Bandung
Harganya murah2 jugak,tapi x beli pun sbb nak tgk kat Pasar Baru....
:)


Kat sini diorg ada jual Es Durian,aku tringin nak cuba tapi aku x berani sbb takut x kena ngn perut aku,maklumlah perut aku nie sensetif skit......so tgk dari jauhlah.....

Dah selesai bershopping di Jln Dago,kami meneruskan perjalanan ke satu lagi FO yg terkemuka di Bandung,nak tahu dimana,kenalah tunggu yea

:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive