Popular Posts

Late Lunch


Kita stop sat na citer "Percutian ke Bandung",nanti kita sambung ok....Nie kita buka citer pasal "Late Lunch" smlm....
Smlm aku kan cuti,makanya mmg duk rumah saja pagi tue,aku lebey perapkan diri dlm bilik...so sgt2 terlupa utk bfast & lunch....Makanya automatiknya aku pun lupalah nak mkn ubat...hihihihihi....
So dlm kul 4 lebey mcm tue,aku & mama nak ke rumah mak jang...Tapi dan2 tuelah perut aku berbunyi utk mintak diisi...Makanya aku ckp kat mama yg aku nak pi mkn kat KFC,Jln Stadium...Mama on saja....(tq mama sbb memahami permintaan anakmu ini)
So sampai saja di KFC,kami terus ke kaunter (maklumlah layan diri okeh)....
Masa nak order tue,kami tgklah ada new product,iaitu chicken chop...So aku & mama decide nak try itu,so amik 2 set sekali ngn air....


Kalau korang tanya mcm mana rasanya,bagi aku biasa2 saja....Aku rasa kat luar lebey sedap kowt....Maybe sbb x brapa panas kowt + ciri2 rasa KFC tue still ada...huhuhuhuhu.....Aku lebey prefer mkn kat Gemilang Burger,Jln Pegawai...
Itu pendapat aku lah.....
Tapi kan:

|

|

|

|

|

V


Tetap licin okeh!!!!!!
Sbb terlalu lapar...Yelah nama pun late lunch,mmg late giler lah...
HaHaHa...

Sdg aku tgh dok mkn ngn mama,ttiba ada sms masuk...Tgh2 baca rupanya ada org nampak aku ngah mkn ngn mama,nasib baik mkn ngn mama,kalau mkn ngn "org lain",apa kah?
Wakakakakakakaka....
Nak tahu siapakah orgnya?
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

V


Blogger & jugak kenalan FB,Murni Qaseh....
Kiranya dah dua kali kami jumpa secara kebetulan...Mmg jodohlah....Adk aku nie sdg mengandung,katanya bulan 7 nie bersalin lah....Apapun aku sentiasa mendoakan yg terbaik utk beliau seisi keluarga....(nanti kita jumpa bulan Mei pulak yer)
Lps saja kami mkn,ttiba dpt satu panggilan dr seseorang ajak jumpa,so dgn sepantas kilat,aku g jumpa sebentar dgn dia....(maaf x der gambar)....

~SEKIAN~



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive