Popular Posts

to sotong seperjuangan..harrr harrr

< entry kali ini ditaja biasiswa sepenuhnya oleh uncle google..
thanks uncle google image!


awak yang bernama kawan
thanks ye jadi kawan cik ezza kacak!
pasan tak sejak kita kawan dan lu maafkan gua,
lu pon jadi semakin kacak!harrrrrrrrharrrr






walaupon kadang2 gua emo,kerek,sombong,,ishhh bila bila2 pkir2 balik
jahat gak ea gua...perangai childishh glerrr..waahahahaha,..





engat lagi masa kita mula2 kenal,,sweet je kau..comel lak tuhh..
tapi secomel kau,handsome lagi gua...harr harrrr..
ade masalah personaliti tol cik ezza ni!
tapi tetap kawan mcm ni kan ?




pada suatu hari yang usang,gua marahh,,,marah sgt dekat lu...dengan terbingai-bingai nyeeee,gua pon marah la dekat lu tanpa usul periksa!



jahat kan ?emm..rupa2nya,miss komunikesyen belaka ni!saya tak sengaja
dah marah awak kawan dan sakitkan ati awak..


**mane taknye,gua cakap bahasa choki2,lu cakap bahasa megi!


masa kita gaduh tuu, gua senyap2 jadi silent reader lu.. :(gua dah unfollow formspring lu sebab tiap2 ari gua akan dapat soklan dr lu...sayuu je gua nak reply.. :( dah beratus pending question,semua dari lu taw!sedihsss,,sobsss..sobsss...lama jugak gua jadi silent reader lu :(..sedih auwww auww auwww




and today,i decided to get apologized from u..sorry,,soryy...soryyy..btw thanks twitter :(
apa2 yang terjadi kita tetap kawan kan ?tak gitu encek megi ?harrrrrrrr harrrrrr...sowi ya for da mistake..


psss...pss...gua pon sayang lu jugakkk!!nak no fon ?harrrharrrrr...



**sama2 suka lembu!

pen merah,
pen biru ,
lu marah,
suka ati luh lah,rilek je gua tdo!harrr harrrr harrrrrr

bui bui (*_*)..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive