Popular Posts

Hasil Rembatan

Dibawah ini adalah hasil rembatan di hari ke-2 kami bershopping,jgn terkejut tau:

|

|

|

|

V


T-shirts nie setengah aku & Hafiq punya


Yg belah kiri tue,kain pengantin warna "pepel Belacan",then 2 jubah warna merah dan warna campur tue,aku yg punya....Yg belah kanan sekali baju mama....Sekali mama rembat 3 helai okeh...
Sgt2 hebat okeh mama aku nie...
:)


Telekung2 ini mama aku & ibu Hafiq yg punya....
(kat sana murah2 giler okeh)

Dan aku nak share jugak sesuatu ngn korang,yg nie adalah brg yg paling aku sayang ok....

|

|

|

|

V


aku beli 2 gelang tgn...Satu warna merah & satu lagi warna pepel...(tetapkan kena ada warna pepel)
Kalau korang nak tahu aku bawak tido okeh...Dan satu perangai aku ialah,aku jenis kalau beli brg baru mcm handbag,kasut,aksesori,aku pasti akn bawak tido utk satu mlm...Itu adalah mmg tabiat aku dari kecik lagi,so kalau siapa yg dah biasa tido ngn aku,tentu akn tahu perangai aku nie...HiHiHi.....


Ini pulak tudung mama & mak lang....
Cantik2 belaka tudung diorg tau...tapi aku x terasa plak nak beli sbb aku lebey suka tudung syiria....
HaHaHa....

Keesokkan harinya,ada tragedi tangisan yg berlaku...Nak tahu apa kenalah teruskan membaca okeh
:)


Habis berjuta-juta rupiah okeh
:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive