Popular Posts

Lunch di Foodcourt.....


Bila dah terlalu byk berjalan,perut automatik jadi LAPAR.....
Kami decide utk lunch di foodcourt Pasar Baru tingkat 7 saja....Mcm2 gerai ada yg dibuka di situ...Rambang mata jadinya....
TAPI.....
aku memilih satu gerai ini,nak tahu gerai apa...
Jeng jeng jeng...

|

|

|

|

|

V


Ikan Bakar Pak Chi Met....
Kedai ini disuggestkan oleh seorang kakak blogger & jugak kenalan FB iaitu kak Zana Nordin...Dia kata kat situ sedap2 belaka....So aku pi lah try kat situ....
Tq to kak Zana coz sharing with me...


Aku & Hafiq
Kami yg berPEPEL okeh
LaLaLa...

Mesti korang tanya,kenapa gambar mama dah semakin berkurangan kan...Sebenarnya,mama kata dia dah x nak dah dok letak pic dia dlm blog,sbb apa????
"BIARLAH RAHSIA"

Aku sbg seorang anak,menghormati keputusan mama....Sekali-sekala x perlah,kata mama...
"Luv u MAMA"


Jus Alpukat
(mabeles + sedap giler)


Nasi Ayam Penyet
(pilihan aku & mama)


Nasi Ikan Pari Bakar
(pilihan si Hafiq)

Dah kenyang mkn sambung shopping lagi sampai lebam...

Wakakakakakakakaka....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive