Popular Posts

ke Batu Feringhi...


Lps saja mkn,kami terus ke Batu Feringhi....Dah lama x jln2 ke belah sana...Kalau tidak,asal trun Penang,mesti pergi shopping complex...Kalau x ke QueensBay Mall,mesti ke Gurney Plaza...Tapi kali nie,aku x mau ke shopping complex,tapi mau menikmati suasana tepi pantai.....
(saja tenangkan fikiran yg kusut + amik mood baru)
Wakakakaka...


Cantik signboard dia
Nak tahu sebab apa aku kata cantik,sbb ia berwarna PEPEL...Biasalah warna peberet aku kan...Kebetulan sama plak ngn warna baju aku ari tue....
Ekceli kami x masuk pun kat dlm tue,malas plak nak mendaki bagai kat dlm tue,so kami just amik2 gambar kat situ saja.....


Senyum meleret sungguh aku ari tue...Yelah org tgh happy,x kan nak nangis plak kan....
HaHaHaHa...


Suka nau pic nie,x tau pasai pa....Gambaq nie amik kat pintu masuk "Tropical Spice Garden"....
Tambah plak dia yg snap pic nie,lagilah aku suka....Al-maklumlah dia tue photog aku utk ari itew...So haruslah dia amik pic aku kan....
Tq syg...


Sandar didinding batu plak....Ya Allah sudah besar lengan tgn aku...Aku x tau lah bila dpt stop mkn ubat yg diberikan oleh doktor...Selagi aku telan ubat itew,selagi itewlah bdn aku akn naik seperti dipam-pam....Owh tidak !!!!!....


Owh masa nie aku sdg menghirup udara pantai...Mmg nyaman skali...Sambil2 tue menikmati kelapa pandan yg sdp itew,ditemani plak bersama si dia,lagilah bertambah sedap kan...
Wakakakkakaka:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive