Popular Posts

Tiba2 Aku Jatuh Sakit....

Ptg tue,sekali lagi aku & mama kluar jln2 bersama pak supir....Kengkononnya nak sambung shopping diarea2 Jln Setiabudi,selain Rumah Mode....(aku x ingatlah nama FO yg ada lagi kat Jln Setiabudi tue)....
Tetiba masa kat Rumah Mode tue,aku rasa mcm nak tumbang saja...Dgn perut aku buat hal,dgn ttiba bdn nie rasa panas semacam + mcm nak pitam pun ada.....Disapu dgn minyak Cap Kapak,tapi x jalan jugak....Rasa mcm nak termuntah,tapi x kluar2,yg kluar cuma angin saja...Sudahnya aku cal pak supir dan mintak dia hantar kami blk ke hotel....Rasa nak nangis pun ada masa nie....


Sebelum sampai di hotel,aku mintak pak supir berhenti kat mana2 restoran utk belikan mama bakso...Yelah kesian kat mama teringin nak mkn bakso dari mlm sebelumnya lagi...Makanya pak supir itu pun stop kat sebuah restoran dan tolong bungkuskan utk mama bakso...Terima kasih Cece...(nama pak supir kami)....
Sampai saja di hotel,aku trus flat....Masa nie aku dok sms kat Hafiq beritahu ttg keadaan semasa aku...Mmg memeritkan...Bdn aku smakin lama semakin panas...Mama basahkan semua towel2 hotel yg ada dan letak kat seluruh badan aku....Bdn aku dah mula mengigil-gigil...Pasang ekon paling sejuk pun rasa panas okeh....Masa tue rasa mcm nak terbang blk M'sia...Dan x tahan sgt2...Mula2 terasa mcm nak ke klinik di sana,tapi aku takut kalau kena tahan....Makanya aku just mkn panadol 2 bijik dan ubat tahan sakit....



Mlm tue mmg susah sgt nak tido sbb rasa sgt2 x selesa...Aku menangis kat mama,sbb x tahan sgt2...Mamalah yg menjaga aku sepanjang mlm...(pengorbanan mama x akn aku lupa sampai aku MATI)....
Dalam kul 12 lebey mcm tue,Hafiq cal dan bertanyakan ttg keadaan aku...Aku x nak bg dia risau,so aku ckp ok2lah....Tapi hakikatnya.....Hanya ALLAH S.W.T saja yg tahu....
Sehinggalah keesokkan harinya,demamnya dah kebah skit tapi masih lagi pening2 lagi.....Dlm dok sakit2,masih kuat lagi utk sambung bershopping....

Tunggu...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive