Popular Posts

Dinner Bersama....

Bila dah puas bershopping,kami terus pulang ke rumah sedaraku itew....Kami rehat beberapa jam sebelum tunggu mkn mlm bersama....Rupanya ada appoinment lah mlm nya....
Lebey kurang jam 8 mcm tue,kami ke William Corner utk mkn mlm & sambut birthday seseorang.....(aku terlupa nak beli hadiah utk beliau).....
Mcm2 yg kami order mlm itew,korang tgklah apa yg kami order:

|

|

|

|

V


Ribena Laici blanded
(aku yg punya)


Air apa pun aku x tau
(Yg nie dia yg punya)


Spaggethi Cabonara chicken
(aku punya)


Spaghetthi Seafood
(dia punya)


Nasi Goreng Ayam
(adk dia yg punya)

Ada lagi yg diorder seperti koey teow (mama punya) dan satu lagi tue,aku x ingatlah....Ya Allah,punyalah byk,bole dikongsi tau....Aku sebenarnya pernah dtg ke sini,tapi dah lama dah,so terlupa suda.....
HaHaHa...
Sambil mkn kami berbual,maklumlah 1st time jumpa ngn familynya....So agak2 malew kat situ...Wakakakakakkaka.....
So bila dah kenyang mkn,kami celebrate birthday ibunya:

|

|

|

|

V


Sedap kek nie tau....Aku dan dia yg pilih....
HaHaHa....


Rupanya bole dimakan mende alah tue,rasa white chocolate gtue....


Buat uncle & aunty,Wanie ucapkan Selamat ulangtahun,semoga panjang umur & dimurahkan rezeki + diberikan kesihatan yg baik2 selalu....

Lps saja selesai mkn mlm,kami pun pulang.....

Yeah,percutian akn bermula


TUNGGU
:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive