Popular Posts

minggu orientasi UBM--MARI MENYOTONG BERSAMA2

السلام عليكم
dear my open diary...

er..penah tak ase ade takkene ngan cik ezza?update belog 2 kali sehari..selalunyaa,,2 hari sekali...mungkinkahh dia dah buanggg buanggg angin ?ooo tidakkk....err..tadik usha2 belog sendiri baru pasan chat box dak madheya cakap dia tag gua..gua usha2..cm best je..

korang penah belajaq kat 2 universiti dalam satu masa ?tak penah kan ?kan ?JENG JENGGG JENGGG,,,UNIVERSITY BLOGGER MALAYSIA..univesiti kedua after UIAM :) eksaited gua smpai bepeluh ketiak buat entry nihh...mggu nih,mggu orientasi UBM..err..kalau kat uia dipanggil "TAARUF WEEK "..islamic sket ye..harrr..harr....


Nama saya dan nama blog saya?

okey,secara pendeknye,my name is cik ezza haniza binti abah! nama belog lak ezza haniza kacak..err..kacak ke?sangat sangat kacak oke!SAYARASASAYAKACAKDENGANBELOGSAYA!

Sejak bila mula berblog?

since september 2009..mesti pelik kan asal follower tak ramai ?sebab gua mmg tak mengejar follower yang ramai pon..harr..harr.....takde lahh...dulu gua buat belog nih sebagai privasi blog..and since gua tgok institusi belog ni dah menjdi2 gua tak wat private dah..and gua dlete sume entry yang patot didelete lah kan ?

Apa pandangan saya mengenai blog darsawarsa ini?

hamboi ayat hangg...takda best lagi ke ?hatta,dengan belog yang wujud dan tumbuh bagai cendawan ni membuktikan bahawa masyarakat mesia takde la cm babun bawah tempurung kan..erkkk?muatt ke?

actually,terdapat pelbagai jenis kategori belog ni..ade belog bisnes,cinta,rock,jiwang ,lawak,syokk sendri and mcm2..at least we can share dan exchange info,tips,and kalau belog yang lawak2 tuh mmg nak pengsan gua gelak..hrr..ade positif ade negatif,tak gitu nyah ?harrr...harrrrr

err...tuntasnyaaa...semakin kacak bila berblogging taw!

Pandangan saya mengenai IPTM. (Institut Pengajian Tinggi Maya) pertama ini ?

sangat lah bagus sekali!MAJULAH IPTM tok negara! ==>>>ucapan daripada MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR UBM:)

psss....marilah join besama2..click here..

(*_*) buibui

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive