Popular Posts

Setibanya di Kota Bandung


Dlm jam 12 tgh hari mcm tue,kami selamat mendarat di Kota Bandung....Mcm biasa aku & mama akn pejam kan mata,rasa berdebar pun ada...HaHaHaHa....
Trun saja dr flight si Hafiq ajak bergambar berlatar-belakangkan flight Air Asia Indonesia,so kami pun bergambar lah...


Yes aku & mama ber"PINK" ari tue....Aku yg suruh mama pakai warna "PINK"....Nasib baik si Hafiq tue x der warna pink,kalau tidak,comfirm aku suruh pakai jugak...
HaHaHa....


Amboi sakan 2 beranak nie kan bergambar....
I likessssss....

Dah selesai check dgn kastam diorg bagai,kami amik beg terus cari "Pak Supir" kami yg dah lama tunggu....Dok mencri nama "Mista Hafiq",bila dah jumpa kami terus sapa lah pak supir kami....


Baru aku perasan,kenderaan yg mereka gunakan majoritinya kenderaan yg besar2 kan...Aku nampak sekali je kereta kancil.....
Hebat depa noooooo...


Sempat lagi aku bergambar dgn kereta yg akn membawa kami ari tue....

Kami terus ke tempat penginapan kami....Kami menginap di:

|

|

|

|

|

V

Ardelia Hotel

Alhamdullilah,hotelnya bersih dan murah saja,siap ada bfast lagi okeh...(itu yg penting sebenarnya)....
Kalau nak tahu selanjutnya,bole layari disini:

http://www.ardellia-hotel.com/

Selesai check-in semua,rehat kjap,pastu solat then kami kluar semula,ke mana destinasi kami,kenalah tunggu di entri seterusnya....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive