Popular Posts

Episod akhir Sehari Di Penang


Skip ke citer Penang plak okeh...Nak abiskan bab g Penang nie dulu,kang sambung pasal Bandung.....Byk lagi part di Bandung okeh.....
HaHaHa.....
Lps dah puas mkn Tutti Frutti,kami teruskan perjalanan ke area2 Seagate sbb ckp ngn dia nak minum lagi air kelapa muda...X puas minum kat Batu Feringhi....Tapi sebelum tue,kami berhenti sekejap di mana ntah nama tempat tue....Terletak di bawah Jambatan Pulau Pinang....Kebetulan masa tue ada pengantin sdg photoshoot,apa lagi aku pun nak jugaklah bergambar....
(x nak kalah kan)
HaHaHa...
Nasib baik dia jenis yg spoting & ikut saja kehendak aku....Tq so much....
♥♥♥

|

|

|

|

V


Berlatar-belakangkan Jambatan Pulau Pinang di waktu petang...


Lagi wajah aku
(nie pakai kamera si blacky aku jer)


Termenung jauh
(sedang memikirkan masa depan)
Hik Hik Hik


Tak tau lah fesyen apa lah punya pose aku buat nie....
HaHaHa....

Ada satu pic nie buat aku ketawa besar okeh.....Nampak kelakar giler gambar aku itew, korang nak tgk ker???
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


So apa pendapat korang tentang pic ini
HaHaHa...
(apalah awk nie amik pic mcm nie)

Dah puas bergambar,kami terus ke gerai yg jual air kelapa muda....ia terletak di Seagate menghala ke Pan Mutiara Restaurant....


Air kelapa nie x sesedap kat Batu Feringhi...Air kelapa kat sana mmg sedap giler...Selain dari air kelapa,aku order laksa dan dia order mee goreng...Laksa yg aku mkn tue x sedap okeh,kuahnya cair,x menggugat iman aku langsung....Tapi mee goreng yg dia order mmg sedap,sampai licinlah mkn....
Dah selesai semua,dia hantar aku blk ke Stesen Sentral,Butterworth...Aku naik bas kul 8.40 mlm....Apapun aku happy sgt2 sehari bersama dia...Dia bawak aku jln2,amik gambar dan yg paling penting dia dah buat aku happy sgt2....Rasa btul2 enjoy bila berada disana wpun hanya utk seketika,hilang semua masalah dlm kepala hotak nie tau....
Buat dia,tq so much sbb sudi spendkan masa dia utk saya...Saya hargai sgt2...Hope dpt jumpa lagi...Gonna miss all the moment with u.....
Muah muah muah...
♥♥♥



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive