Popular Posts

Macaroon OoO Macaroon


Dari IJN,kami meneruskan perjalanan kami ke KLCC....Tujuan utama adalah mencari mknan yg aku idam2kan itu....Mesti korang ingat lagi entri ini kan:

Alhamdullilah akhirnya dpt jugak aku merasainya....

Kami ke Harrods....

Mcm2 perisa ada ok....Utk memuaskan hati aku,aku beli semua perisa.....Barulah senang hati kan bila dpt rasa semua perisa....

Nyum nyum nyum
:)



Masa dpt nie,aku senyum saja sbb gembira dpt mkn apa yg aku idamkan.....
Dah beli nie,kami singgah ke Maxis,KLCC utk daftar "Roaming Call".....Bila dah selesai,kami meneruskan perjalanan kami,kali nie ke tempat yg ada jual satu lagi mknan yg aku idamkan,nak tahu apa dia,kenalah tunggu di entri seterusnya...

HiHiHi

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive