Popular Posts

Petai Belalang....


Alahai,aku nie mmg x bole dengar perkataan petai,aku jadi "Histeria"....Wakakakakakaka,aku tipu saja....Tapi serius skg nie aku mmg suka mkn petai,asal ada petai,comfirm aku akn menikmatinya dgn penuh semangat.....
So smlm aku g mkn mlm bersama mama tercinta....Kami dinner disini

|

|

|

|

|

V


Kedai "Petai Belalang"....

Kedainya biasa2 saja,terletak di Simpang Kuala,Alor Setar.....Kedainya selepas dr fly over,dan terletak di sebelah kiri anda....
Mari kita tgk apa yg kami order pada mlm itew...

|

|

|

|

V


2 air epal dan 1 air sirap limau
(sorry to say,airnya GAGAL)


Tomyam ayam
(TERBAEK)


Ayam Paprik
(SEDAP)


Sayur Campur
(SEDAP)


Telur Dadar
(biasa2 saja)

Apa yg pasti,tomyamnya mmg terbaek lah...Sedap giler okeh...Ngn rasa lemak2nya,potongan ayam pun besar2 jugaklah...X brapa byk "sampah" dlm tue....Dan yg paling penting harganya amat2 murah......
X semestinya pergi restoran yg mewah2,mknan yg disajikan itu sedap okeh,adakalanya kedai2 biasa2 pun sedap jugak dan lebih sedap dari restoran mewah itew.....
So jgn lupa pergilah mencubanya okeh...

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive