Popular Posts

Paris Van Java....


Dlm kul 8 mlm tue,sepatutnya kami kluar pegi mencuba mkn bakso yg TERSEDAP di Bandung,tapi plan kena ubah memandangkan si Hafiq tidak berapa sihat....Memandangkan pak supir kami sudah tiba,makanya aku & mama saja yg kluar mlm itu..(x brapa best sgt sbb si Hafiq x der)
Kami dua beranak di bawak ke sini:

|

|

|

|

V



Paris Van Java

Suasananya mcm kat KL saja...Ramai anak2 muda yg ada kat situ...biasalah mlm minggukan....Kami cuma singgah masuk ke Carefour saja...Beli brg2 yg patut....

Sebelum balik ke hotel,aku mintak pak supir kami ke gerai yg menjual bubur utk diberikan kepada si Hafiq.....Kesian dia dr siang dia hanya mkn skit saja....


Yes bubur ayam special...
Wpun hanya gerai ditepi jalan,tapi gerainya sgtlah bersih....tidak meragukan aku okeh.....harganya murah gila okeh.....RPH 7,000 sahaja...
(korang kiralah sendiri dgn matawang RM)
HaHaHa....

Sampai2 hotel terus bg bubur pada si Hafiq....Alhamdullilah licin si Hafiq tue mkn,katanya sedap...


Aku plak sempat pi singgah JCo kat Paris Van Java,dan dptlah free satu donat...X mkn pun aku sbb x brapa nak lalu...
HiHiHi...
Mlm itew,kami dua beranak mkn burger dari A & W....Saja tukar angin,sbb dok telan nasik Indonesia jer kan....Tukarlah selera mlm itew...
HaHaHa


Eh kalau korang pi Paris Van Java dan masuk kat Carefour diorg,jgn lupa beli Beng Beng tau...Sejenis coklat yg sgt2 crispy okeh...Sedap gila...Menyesal aku beli 2 bungkus saja...Kalau aku tau,aku belilah beberapa bungkus....Harganya cuma RPH 25,500 saja...

Ada kejadian sedih berlaku keesokkan harinya...Nak tahu apa dia,kenalah tunggu di entri seterusnya.....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive