Popular Posts

Laksa Ikan SekoQ

Kisah Laksa Ikan Sekoq dah kembali....Nie kiranya dah 4x aku ke sini....Mmg x jemu ok bila menikmati laksa ikan sekoq nie....
Kejadian nie berlaku pada hari Sabtu yg lps...Kebetulan kawan FB aku teringin nak rasa laksa ikan sekoq nie,so dah alang2 dia blk sini,aku & mama bawaklah dia ke situ

|

|

|

|

V


Mmg mabeles okeh...Dgn ikan sekoqnya + free tambah sepinggan lagi....Hanya RM 3.50 saja sepinggan...
(MURAH bukan)


ABC nie bukan aku yg punya tapi kawan aku yg punya.....Nak tahu siapakah kawan aku itew...

|

|

|

|

|

V


Cik AnnAbdullah....
(kenalan FB)
dah 2x jumpa,1st time jumpa masa hari raya puasa thn lps,masa tue dia dtg melawat aku yg terlantar atas katil....Dan kali nie jumpa,bawaklah dia dtg mkn kat situ....
Masa tgh mkn tue,terserempak plak ngn sorang lagi blogeer dan jugak kenalan FB aku iaitu adk Qaseh....Rindu okeh nak jumpa dia ngn anak bujangnya tue,siapa lagi kalau bkn si Mukriz....
Kalau ada sesiapa yg dtg ke utara nie,jgn lupa calling Cik Wanie,mana tau Cik Wanie dpt bawak korang dtg mkn kat situ,comfirm akn puas hati punya...
(chewah mcm DUTA LAKSA lah plak)
Wakakakakaka...



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive