Popular Posts

hari yang indah menyotong di mid valley

salam korang..errr...korang dah mandi ?harrr..harrr...cik ezza belom mandi agyy,jujur kan ?
errrr,balik je dr obesea ni ,gua tgok kucing gua(encek pesu ) makin comot..errr,gua tnye laa mamak gua,asal comot ngat kucing ni?mak gua kata,beliau semakin nakal dan start bergaul dengan meow2 yang nakal,,,errr,,dasar kucing tak bermoral,suke suki je ajar encek pesu gua jdi bohsia (pesu ni gegirl )..hikhikk...harap cik pesu tak bunting luar nikah..harrr...harrrrr

Pada hujung minggu yang lalu ,akak kembar gua ajak g mid valley,grr...u olls tahu la kan kalau ari mggu cmne..sesak tak hengat,,gua pon layan la ke"eksaited"tan akak gua tuh nak shopping di mid valley..dah tu g naek ktm lak,tak bleh blah ramai.nasib bek gua dpt duduk..agak2 kalau naekk kete ,smpai taon depan tak smpai!hahahaa..busy road pnye pasaii..

smpai2 kt mid,perot tendang2 menjerit lapo..errr...berlagu pilu,,last 2 kitorg decide makan kat mcd je,coz akak gua mengidam nak makan mcd..err...org ?tak payah cakap laaa...gua tgok pact dah macam dpat makan kenduri mcd free je...kahkahhh,....

lepas makan,grab ape yang nak dibeli,sempat gak kitowg g exhibiton job street.com ..harrr...harrr....naseb baek umo tak cukup lagi taw!kalau tak mmg gua dah g audition jadi pengacara TB3!zzzz...demmmm.....kedai kasut vincci buat promotion,gler babek ramai,gua pon tak lepas berebut kasut dengn org..last2 boot pua chu kang jgk gua amek!!aisshh kacang betul!

lepas habes jalan,kaki da lenguh2 singgah big apple japp...haiii....ase nak pakai wilcha jeee....penat woooo.....

unedited version nye gmbar atas ni....jarang kan nak jmpe gua tak edit pic ?haaa,tengok la my original faces..berminyak tak hengattt....boleh goreng ikan...harrr...harrrr...fyi ,bukan sengaja kenyit mata tuh,tapi terkenyit jugakk...at last thanks akak,for the lens casing ..harrr...harrr...lebiu..yang penting HK!




in front mid valley exhibition centre,tak silap gua arituh,cm gua nmpak cik epal je berkeliaran kat situ...nak tegur,takot silap orang...heheeeee...pssss...i'm look fat kan?
si sponsor makanan gua pada hari tuh...nak makan pon sibuk msg si hubby nyeee,,,zzzzzz






nak cari fake eyelashes glue sebenarnya! i nmpak mirror,,,apelagii..snap,snap! lepas gua hbes snap ,pecah cermin ni..zzz...lawo sgt ke ?hahahha




errr...pada keesokann harinya,gua pon blik phg dlm keadaan gembira.,,em..naseb dok sowg2,ape lagii....perasan sorg2 lahhh....hihihi


psss..pssss....mood : PALITO MARCELLO KANGKUNG uhhibuka! (cakap arab,korg ape taw )


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive