Popular Posts

Lunch Nasi Padang


Dah puas bershopping,kami terus lunch disini:

|

|

|

|

|

V


Ramai rakyat M'sia yg mkn disini...Katanya sedap dan meletops....Nak tahu kenalah dtg n merasainya sendiri...
X gtue kan
:)


Owh aku tidak akn sesekali menyentuh apatah lagi memakannya...Sudah terkena masa 1st day ari tue,aku dah jadi "FOBIA"...

TIDAKKKKKKKK!!!!!!


Masa nie bdn aku dah mula rasa x sedap....Dah mula rasa nak demam tapi aku gagahkan diri lagi....


Byk giler lauk-pauk yg dihidangkan...Tapi kalau korang rasa x nak mkn jgn disentuh tau,sbb ia akn dikira mkn...


Aku dah mula jatuh cinta dgn "TEH BOTOL" nie....sedap giler kot....
Aku sgt2 menyukainya....


Aku & mama bersama lauk-pauk yg byk giler...

Total mkn tgh hari ari tue adalah sebyk RPH 101,000....

Masa kami nak ke kereta tue,aku terlihat ini:

|

|

|

|

|

V


Org jual pen & bole tulis nama kita kat pen tue...Harga sebatang RPH 21,000...Aku beli 9 & free sebatang....

Selesai semuanya,kami terus pulang ke hotel....Masa nie bdn dah start rasa lain....




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive