Popular Posts

Semalam Mimpi pasal Superman ngan Spiderman!

Assalamualaikum n Aloha!

Semalam kan time tido tibe2 termimipi sal Superman ngan Spiderman..hihi..tak taulah kenape dengan Aliaa ni..minat tu memang minat...tp dah lame x tgk cite superman ngan spiderman..maybe terbawak2 kOwt sebab sebelum ni asyik dok main game Justice League ngan adik kat umah dlu...haha...apelah..tapi kan bestla mimpi tu...tapi yang peliknye mimpi tu Spiderman yang selamatkan Superman sebab Superman dh cedera teruk..Spiderman mane leh terbang kan,die pakai web yang kuar kat tgn die je,tp dalam mimpi ni,Spiderman g selamatkan Superman sambil terbang pastu antar Superman ke bumi semula...kahkah...mengarut gila kan mimpi aku ni..ish3..



Biaselah mimpi tu kan kadang2 mainan tido je..setengah orang mungkin x paham sebab diorang x minat bab2 superhero2 nie sbb bagi diorang macam merapu sangat..tapi bagi aku aku layan ja superhero2 ni..lantaklah...rambut warne same,hati  lain2..hmm..xpela..lain org lain minat...tapi aku memang minat sal superhero nie...tapi lau superhero pompuan aku x bape minat sgt,sebab...x bleh blah aa...seksi n seksa aku tgk costume diorang...antara superhero yang aku paling minat lau gune dalam game..mestila Superman..hihi,pastu Flash,ngan Martian Manhunter ngan Green Lantern...lau Batman kurang skit la..boring..huhuk...kan sekarang dh kuar kat wayang tgh hot cite muvie THOR...aku tingin sgt nak tgk...tp...org sekeliling aku x minat nak tgk....sob3...aku pun x paham,napelah x minat sgt...xpelah..nnt balik umah aku g tgk sowang2 movie THOR..puas ati...huhuk..ok,tata..hav a nice day ya! ~hee (^_^)











No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive