Popular Posts

contest dak gda : )

ergh...salam korang,,korang shat ?gua baru bgun tido ni.,
bangun2 mak gua dah masak ketam,,pehhh,,sedap siakk makan ngn coki2..
erkk,coki2+ketam = marvellous..harrrrr...harrrrrrr....
hemm,,penatnyeee,,ase nak tercabut2 tulang ni,,baru je fly dr obesea(negeri key ell darul mesia )..
aishhhhh kacang betul bukak2 fb tdi sempat la komen2 ngan dak gda nih..dye ajak join contest dia :)

korang nak menang MNG .ESPIRIT. OR SOMETHING DARI MAYBELLINE JUGAK? sila angkat tangan macam sayaaaa! (usp wilcha .. ) korng click sini ..baek tol dak gda ni wat contest bg hadiah cmni,kalau gua,tempat petama=satu batang coki2,tempat kedua=plastik coki2,yang ketiga = dpt bau je..harrrrr,,,harrrrr(nampak beno kedekotnye)

errr,,dah tak payah nak bebel,jwab je contoh soklan ES.PI.EM yang diajukan oleh beliau..

1.Jika aku seorang guru, aku akan ...........................................................................................

cikgu tu cita2 aku tuh! comel kan kan kalau aku jdi cikgu ?hahaha...kalau aku jdi ckgu,i want to be their role models. yelah kan,skrg peranan ckgu tu sgt2 penting..nak jdi cikgu biar bersungguh (bak kata akak aku )..sebab cuba korang bayangkan,anak murid korang tu berpotensi tok cemerlang dan sedia pandai ,tapi korang as a teacher dok ajaq maen2,kan dah lingkup mase depan dak tuhh...HAAA,JAWAB KAT AKHIRAT LEE JAWABNYEE! tapi kalau aku jdi cikgu jgk,aku takkan ajar mereka makan coki2 lah,gilakk kau! rongak gigi nanti..aku takpe!harrr..harrrr...


2.Jika aku seorang ibu/bapa kepada si OKU, aku akan ....................................................................

lah , for me, OKU KE TAK,takk jadi masalah kalau dah darah daging aku (naluri keibuan memuncak )harrrr....harrrr....aku treat anak aku cm bese la,anto g sekolah, anta g kelas muzik, belakon,(cm adik anne ngasrii tuhh )..OKU pon oke what ? sometimes anak OKU lg oke dr anak yang normal biase coz kdg2 perangai yang normal nih mengalahkan OKU (sepak tendang bagai,hyperactive )..zzzz....aku bangga sebab dapat buat anak yang sah :P..hikhikkkk,

3.Jika aku seorang ibu/bapa kepada pelajar cemerlang peringkat kebangsaan, aku akan...........................................

japp ,japp..aku cuba nak menzahirkan perasaan parents aku (perasan cmrlang peringkat kebangsaan )..first of all,mmg la bersyukur kan,,selamani didikan yng aku berikan beserta dengan doa yang tak putus2 tok kesejahteraan anak2 aku membuahkan hasil.aku tak kisah kalau aku susah,tak makan,jgn anak2 aku..aku syg anak2 aku..yang penting bila dah cemerlang mesti la aku bangga,tapi bad manners yang mcm bongkak tuh takde la kan..

harrrr...cik gda ..ko da bejaya bawak aku ke mood keibubapaan...err...jgn lupe vote aku sebgai pengerusi PIBG sekolah yee!hahaa.

4.Jika aku seorang anak kepada Perdana Menteri, aku akan ...............................................................

kalau aku anak PM , aku akan act like biase dah laa,,lah,yang PM tu bapak aku,zzz...bukan aku pon..Humble sudah,,allah melaknat org bongkak ni..hahaha


keje sekolah yang terakhir cik gda bg adalah untuk tag 6 orang


bui bui (*_*)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive