Popular Posts

Bali Heaven....

FO seterusnya,pak supir bawak kami ke Bali Heaven....Mula2 masuk nie terasa diri ini berada di Bali (padahal Bali pun aku x pernah jejak okeh)...
HaHaHa...

|

|

|

|

V


Cantik kan
(aku sgt2 teruja okeh)


Bergambar dipintu masuk...


Pose lagik
:)




Didalam nya aku rembat beberapa helai baju...Nasib baik ada saiz aku,kalau tidak....
Wakakakakakakaka...
Pastu aku ada belilah wangian2 utk butik aku...Mmg wangi giler kalau dibakar okeh...


Aku tertarik ngn bunga2 ros MERAH & KUNING nie,cantik sgt2.....
Rasa mcm nak buat jer kat butik,tapi kan cepat layu...
Hurm...


Lagi gambar2 pose aku di Bali Heaven...


Dah puas bershopping & jln2,ttiba perut terasa sgt2 lapar...Yelah bayangkan bfast aku cuma minum secawan teh saja...X der selera nak mkn pagi tue...

:(


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive