Popular Posts

Sesi Photoshoot di tepian pantai....

Skg tiba masanya utk diphotoshoot & bermain-main manja ngn air laut bersama dia....Inilah saat2 yg dinanti-nantikan...Dah lama x bg kaki nie kena air laut okeh....
So korang layanlah pic2 kat bawah nie yer....
Sila abaikan tubuhku yg semakin naik dipam-pam tue okeh...Bukan salah Cik Wanie,tapi salah "UBAT" tue...Ubat tue ada steroid...Itu adalah yg diakui oleh doktor pakar yg merawat aku di HBSB,Alor Setar...
~HARAP MALKLUM~

|

|

|

|

|

V


Wajah gembira aku sgt2 terserlah okeh


BEst bila dpt main air,rasa mcm nak mandi pun ada
HiHiHi



Muahxxx...
Ciuman utk kalian semua
:*


Sgt2 happy okeh masa nie
(tidak dpt digambarkan dgn kata-kata tau)
Hilang semua masalah aku yg dah ditinggalkan di situ...

:)







Gambar nie best...Nak tau pasai pa,sebabnya,dia amik pic basikal sebelah aku tue....

Bila dah byk berjalan,tekak nie terasa nak mkn sesuatu...Nak tau aku mkn apa,kenalah tunggu

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive